Åh, så jag saknat gymmet! Idag var jag tillbaka och vårt förhållande var starkare än någonsin. Abscence makes the heart grow stronger. Jag hade bestämt mig för ett lite lugnare pass. Som en fin början. Dessutom har min axel alternativt bicepsfäste bråkat.

Jag bestämde mig för ett superset och tre triset:
-Bänkpress
-Armhävning på bosu-boll

-Wallballs
-Box jumps
-Sidostep över bosu-boll

-Magövning med käpp
-Medicinboll sidleds i båten
-Grasshopper

-Rodd i TRX
-axelövning med kabel x2

20121027-194453.jpg
Det var en ganska nöjd tös efteråt!

20121027-194600.jpg
Det stavas lycka. Man måste använda kroppen. Det bara är så.

Kommande vecka tar jag det försiktigt med bara 4 pass: Spinning, styrka med kollegorna och två löppass. Funkar det så är det back to normal veckan efter. Men med en viktig förändring; mer mat i form av bättre mellis. That’s how them guns are made 😉

