Sparkibaken-Terese bjöd idag in till en träningsträff tillsammans med Casall. Casall har med hjälp av Matthew Griffiths tagit fram Casall TOD, en app som innehåller enskilda övningar, hela träningsprogram i olika nivåer och inspiration. Matthew instruerade två olika TODs som sammanlagt tog 45 minuter. Det var mycket bålstabilitet i alla övningar, super!

20121114-185208.jpg

20121114-185320.jpg

20121114-185352.jpg
Eftersom Casall tillverkar en hel del hemmaträningsredskap ville de hjälpa kunderna att faktiskt använda dem, därav appen. Den går förstås lika bra att använda på gymmet.

Jag frågade min tandläkare imorse om jag fick träna idag. Hon tittade på mig som om jag var konstig. ”Nej, det tycker jag nog inte…”. Efter många om och men gick hon med på att jag kunde göra det om jag tog det väldigt lugnt. Jag tog det väldigt lugnt, eller så lugnt jag kunde. Det bultande tandköttet tvingade mig till det.

Nu är jag på väg hem efter en lång dag. Oj, vad jag är hungrig!

