Ont i halsen igen. Shit happens. Ingen träning idag, eller imorgon. Det är som det är med det. Ska inte låta bacillerna ta mer energi än nödvändigt.

Även utan träning är det fullt upp här hemma och på jobbet. I natt vaknade Lillan och kräktes. Vi befarade såklart vinterkräksjuka men hon kräktes inget mer, har ätit och varit superpigg så det berodde nog på slem då hon är så hostig. Ultramaken tog förmiddagen då jag hade en del på förmiddagen på jobbet och han höll en föreläsning i Uppsala. Sen fick han skynda hem då jag hade en PT-kund på eftermiddagen.

20121128-195752.jpg
Det blev inomhus idag på ett litet gym. Det råa snöslasket lockade ingen av oss. Jag anpassar mig dock efter kunden. Vill de köra ute så gör vi det, huden är vattentät 🙂 Jag gillar att träna ute året runt!

Imorgon har jag en lång arbetsdag framför mig och sedan blir det B.A.B.Y. Shower på kvällen med mingel och så får jag umgås med trevliga brudar.

