Igår tog jag mig äntligen till frisören. Det tog sin tid men tillslut hittade jag en frisör som är kompis med en kollega. Kollegan har alltid fint hår i en fin färg och jag vågade…

20121128-064230.jpg
Från trassligt och burrigt

20121128-064325.jpg
Till ljust och fräscht!

Jättestor färgförändring, känns lite ovant men jag är jättenöjd!

Igår hann jag självklart med mitt spinningpass. Nästan fullt pass med grymma deltagare.

20121128-064538.jpg
Passet jag kör just nu kallar jag Trappan. Det är ju, som bekant, pulsspinning jag kör och då är jag hela tiden tydlig med var i puls deltagarna ska ligga. Det aktuella passet handlar om att börja lugnt, 75% av maxpuls efter att uppvärmningen är klar, för att sedan stegvis klättra uppåt i puls. Vi slutar så högt i puls man vill/kan men det är under intervaller den sista låten. Passet gör, som vanligt, att man får också jobba på att kontrollera sin puls, inte skena iväg.

Hoppas snön kommer nu! Inget mer regn, tack.

