Nåja, så tidigt var det kanske inte men strax efter 8 imorse gav jag mig ut på ett kortare distanspass. Det var faktiskt alldeles ljuvligt.

20121208-195141.jpg

20121208-195156.jpg
Vid Edsviken höll solen på att leta sig upp och gav ett rött sken. Fantastiskt! Jag börjar mer och mer att uppskatta de små sakerna som ger mig så mycket energi. Jag vara bara ute i 40 minuter då jag börjar lugnt efter den senaste förkylningen.

Idag var det ca -4 grader och jag tog på mig ett par vintertights från Newline som har ett extra vindskydd på framsidan. Passar jättebra att åka skidor i, utöver löpningen. Sen har jag ett annat tips:

20121208-195911.jpg
Väldigt bra vantar att träna i nu när det är lite kallare. Överdraget kan lätt vikas in i en liten ficka och på insidan finns en smart liten ficka för hemnyckeln.

Imorgon tänkte jag avslöja en ny, för mig, helgalen utmaning som jag tänkte ge mig på om typ ett år…

