Innan middagen igår gav jag mig ut i den fuktiga kylan för 50 minuter distans. Jag hade för lite kläder och det tog mig nog 40 minuter av passet att bli tillräckligt varm. Jag tvingades också springa fortare än planerat. Med kall rumpa sprang jag och fantiserade om mina vintertrosor med vindstopper som ligger i garderoben….

Men det var ändå ett härligt pass:

20121211-072745.jpg

20121211-072819.jpg
Jag sprang där i snön och funderade över min plan att springa en 24-timmarstävling. Ju mer jag tänker på det desto säkrare blir jag på att jag verkligen vill göra det. Givetvis med Ultramaken som support. Han vet vilka hinder man kan komma att stöta på och hur man klättrar över dem. Då handlar det framförallt om de mentala, när man får de där idéerna och argumenten som skriker åt en varför man inte ska fortsätta. Hjärnspöken.

Jag blir så glad av dina positiva kommentarer, både här och på Facebook. Tack!

20121211-073309.jpg

