Höjdpunkten i januari var givetvis Lillens 3-årsdag.

IMG_0150

I februari köpte vi en systemkamera till familjen vilket vi verkligen behövde. Roligt att kunna ta bättre foton.

Våren fortsatte med en besvärlig magsjuka för Lillan som till och med fick dropp på sjukhus då hon blev så dålig. I maj fyllde Storeman 12 år och hans present blev en helg i London med mig. Enligt honom den bästa presenten någonsin!

20120528-195348.jpg

I slutet av juni började en lång semester där vi hann med:

20120622-173649.jpg

Mycket poolhäng hos syrran,

JuniJuli2012 058

en härlig vecka på Gotland,

20120722-194546.jpg

en tur till Norrland

Alla barnen på en å samma bild!

Alla barnen på en å samma bild!

och så en vecka i Side, Turkiet.

En härlig sommar, som du förstår. Vi var fulla av energi att starta upp en ny höst.

I september fyllde Lillan 2 år. Hon har vuxit upp till en donna full av egen vilja och är en strålande glad tjej.

20121007-201637.jpg

Året avslutades, som sig bör, här uppe i Saivomuotka hos mina föräldrar, mina fina syskon med familjer, min mommo och moffa samt mina mostrar och en av mina kusiner. Tack för att ni finns och för att mina barn får ha er hos sig.Vi träffas alldeles för sällan!

Nu är det mindre än en vecka till Lillens 4-års dag

