Och då talar jag givetvis inte om ölen även om det kan vara gott någon gång. Nej, jag talar självklart om:

Storeman vaskar guld

Storeman åkte till hjortronmyren med sin mommo och moffa och hittade en massa hjortron. Nu har jag precis avnjutit vaniljglass med varm, färsk hjortronsylt. Smaskens!

Det passade extra bra efter ett kort men mycket intensivt styrkepass. Jag körde så hårt att det kom blod…

Ser du blodspåren?

 Blodet är visserligen mitt men mellanlandade i en mygga innan det hamnade på handsken. Jag hade en hel del mygg och knott att samsas med under passet då jag körde det utomhus. Jag kan dock rekommendera kettlebells om man har med dessa irriterande småkryp att göra. Swingarna jagar bort de flesta. Det är nästan så man vill strunta i setvila. Jag trotsade smådjuren och körde igenom hela kroppen innan jag tog med mig Lilleman och Ultramaken till bastun. Denna gång utan ovälkommen publik…

Imorgon vilar jag från träningen eftersom jag fortfarande vilar från löpningen p.g.a. hälsenan. Den blir allt bättre men jag tar det försiktigt. Bättre en extra dags vila än veckor med skada, eller hur?

Kram