Igår åkte vi med jobbet till Kolmården på konferens. Vi bodde på Vildmarkshotellet i fina rum och fick till och med eget rum!

20120912-154839.jpg
Min utsikt!
Det var hårt arbete hela dagen och tyvärr fick vi för lite tid att promenera i parken men en snabbtitt hann jag ta:

20120912-155155.jpg
Jag ska erkänna att jag blev mer fascinerad än ja trodde att jag skulle bli. Vilka fantastiska djur det finns! Jag har väl sett nån elefant på riktigt nån gång men inte en tiger eller noshörning. Häftigt!

Inte helt överraskande planerade jag också in träning. Smart dom jag var passade jag på att fråga bland alla kollegor om nån ville träna med mig. Jag trodde väl kanske att nån skulle hoppa på men jag fick in ca 25 intresserade. Jättekul! I slutändan blev vi 16, tror jag, och vi kämpade väl. Tabataintervaller på 5 övningar, kort men intensivt pass:
– Utfall bakåt med kick fram
– Grasshopper (magövning)
– Upphopp eller knäböj
– Armhävningar
– Knäböj med sidokick och klättrande planka

Det känns i benen idag!

Jag lyxade till med en löptur i morse innan frukost. Sen smakade frukosten ännu mer fantastiskt än en hotellfrukost brukar. Nu är vi på väg hemåt och jag längtar efter att få gosa med barnen innan jag har en PT-kund.